- Iepērkoties nopain.lv veikalā, ikvienam pircējam un viņa iegādātajai labas kvalitātes precei tiek dota 14 dienu atgriešanas garantija no preces saņemšanas dienas.
- Lai atgrieztu labas kvalitātes preci:
- Nepieciešams sazināties pa e-pastu. pa e-pastu pagalba@nopain.lv preces nevar tikt atgrieztas bez iepriekšēja brīdinājuma un vienošanās.
- Izskaidrojiet iemeslu un pievienojiet pirkuma apliecinājumu.
- Precei jābūt nelietotai, ar marķējuma etiķetēm un oriģinālajā iepakojumā, nebojātai un nezaudējot savu preces izskatu.
- Uz katru preci attiecas piegādātāja garantija pret ražošanas defektiem un citiem defektiem, kas nav saistīti ar preces normālu lietošanu un ietekmi uz vidi. Garantijas laiku katrai precei varat atrast preces aprakstā. Preces defekta gadījumā, ja piegādātāja garantija ir paredzēta uz laiku, kas ir mazāks par 2 gadiem, tad šī garantija joprojām būs spēkā 2 gadu laikā, skaitot no preces saņemšanas dienas.
- Lai atgrieztu nepareizas kvalitātes preci, veiciet 2. punktā norādītās darbības (šajā gadījumā 2.3. punkts neattiecas).
- Veikals apņemas sniegt lietotājam argumentētu rakstisku atbildi ne vēlāk kā 10 darba dienu laikā pēc lietotāja pieprasījuma saņemšanas.
- Ja pasūtītajai precei nav ražošanas defekta, tad, ja Klients atsakās no līguma, viņam tiek atmaksāti preces nosūtīšanas izdevumi, kas bija iekļauti preces cenā, un pašas preces cena, t.i. t.i. Summa, ko maksā klients. Tomēr Klients preces atgriež par saviem līdzekļiem.
- Ja pasūtītajai precei ir ražošanas vai piegādes defekts, interneta veikals apņemas to nomainīt vai atmaksāt pircējam naudu. Preces nosūtīšanas/atgriešanas izmaksas atmaksā/apmaksā Veikals.
- Veikals pārdod preces, kas atbilst pasūtījumā norādītajiem nosacījumiem. Gadījumos, ja Klientam nodotās preces neatbilst noteiktām pasūtījuma prasībām, Klients apņemas nekavējoties par to rakstiski paziņot uz Veikala norādīto e-pastu. pa pastu vai tālruni, un pēdējais apņemas veikt visus pasākumus esošo defektu novēršanai, ja šādi defekti radušies Veikala vai tā vārdā darbojošos trešo personu vainas dēļ. Veikals novērš defektus ar Klientu saskaņotā saprātīgā termiņā, ja defekti netiek novērsti, Klientam ir tiesības aizstāvēt savas tiesības Latvijas Republikas Civilkodeksā paredzētajā kārtībā.